網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

太太寵物二選一?陳柏宇:送狗仔畀人 __,陳柏宇,

Jason出席簽名會。歌手陳柏宇(Jason)到旺角舉行演唱會藍光碟簽名會,問到即將做爸爸的Jason如何照顧大肚的太太?他笑言:「都冇乜嘢好照顧,佢 ...


Jason出席簽名會。


歌手陳柏宇(Jason)到旺角舉行演唱會藍光碟簽名會,問到即將做爸爸的Jason如何照顧大肚的太太?他笑言:「都冇乜嘢好照顧,佢又唔會話十分冇胃口,我出街又唔會話特別掛心,可能個BB仲未出世,到出世嗰吓應該就會好緊張。(太太有冇發你脾氣?)冇喎咁又,諗諗下好似比平時仲少咗,哈哈!(開始有實感未?)始終我唔係佗嗰個,我會摸吓佢個肚囉,又開始搵陪月、見醫生、約上湊仔班,個感覺係愈來愈強嘅。」

處理狗仔問題

不過Jason自言生BB之前要先處理一件十分重要的事:「屋企嗰兩隻狗好鍾意打交,以前都唔會,但係慢慢變得好有攻擊性,唔知點解,尤其係食完飯嘅時候就會開始打。我太太同媽媽又唔識處理,平時有我喺度我就會一手抽起佢哋,問題係我唔係成日喺屋企,所以依家要快啲約狗隻訓練師睇睇可以點搞。(係咪都唔會想棄養?)當然有諗過到最後最差嘅情況係將佢交畀我個朋友,隻狗同嗰位朋友都有相處過,如果交畀佢照顧,我可以晚晚去探佢,因為大家住得好近,但係如果真係咁樣會好灰囉!所以希望可以快啲睇吓專家有咩意見,處理咗兩隻狗嘅問題先,如果唔係到BB出世會好麻煩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!