網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月15日 星期日

人氣動畫撞期 上戶彩桃色四葉草鬥搶客 __,

究竟邊套票房可以跑出呢?日本兩套人氣動畫《蠟筆小新》電影版《映畫蠟筆小新爆盛!功夫小子~拉麵大亂》,與《名偵探柯南》電影版《名偵探柯南零的執行人》今周 ...


究竟邊套票房可以跑出呢?


日本兩套人氣動畫《蠟筆小新》電影版《映畫蠟筆小新 爆盛!功夫小子~拉麵大亂》,與《名偵探柯南》電影版《名偵探柯南 零的執行人》今周齊齊在日本開畫打對台。為了搶客,兩片的歌手及聲優齊到戲院隔空鬥宣傳。

為《柯南》聲演的32歲女星上戶彩領軍現身日比谷的戲院造勢,彩妹話自己睇《柯南》啲戲長大,所以能夠同咁多聲優站在舞台,覺得好開心。而演唱主題曲《零-ZERO-》的福山雅治拍了一段短片,同粉絲打招呼及為新片打氣。

相比《柯南》那邊廂,《蠟筆小新》這邊就熱鬧得多,演唱主題曲的桃色四葉草即場獻唱主題曲《笑一笑》,又同扮小新的人偶公仔玩作一團,扮演小新媽咪的人偶公仔更趁機打小新的Pat Pat,非常玩嘢。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!