網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

性格男仔頭!談善言自爆畀同性戀者睇中 __,

談善言以中性打扮現身。藝人談善言出席瑞士天梭表活動學整香薰蠟燭,她透露因經常失眠,所以喜歡燃點香薰助入睡,她說:「失眠咗六、七年,每日瞓得兩三個鐘,可 ...


談善言以中性打扮現身。


藝人談善言出席瑞士天梭表活動學整香薰蠟燭,她透露因經常失眠,所以喜歡燃點香薰助入睡,她說:「失眠咗六、七年,每日瞓得兩三個鐘,可能因為做呢行工作壓力大,如果工作密啲,我會好瞓啲,工作少就會好擔心。」

談善言表示將拍攝一部電影,戲中與同性有感情戲,並有接吻鏡頭,她笑言:「可能同女仔會自然啲,同男仔會有啲驚,如果對方有另一半嘅話,怕對方會介意。其實我之前喺電影都演過TB。現實中都試過畀女仔鍾意,不過就冇同同性拍過拖,我中學時雖然留長頭髮,但唔明點解都會有女仔鍾意我,可能我性格比較男仔頭,畀人誤會鍾意女仔。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!