掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

打爛醋埕!徐若瑄驚囝囝淨係記得有型爸爸 __,徐若瑄,

充滿愛嘅家庭呀~台灣女星徐若瑄(Vivian)向來錫囝囝Dalton錫到燶,仲畀網民搞笑話係「晒仔狂魔」。呢日Vivian喺社交網上載帶Dalton去 ...


充滿愛嘅家庭呀~


台灣女星徐若瑄(Vivian)向來錫囝囝Dalton錫到燶,仲畀網民搞笑話係「晒仔狂魔」。呢日Vivian喺社交網上載帶Dalton去打曲棍球嘅相,相中見到Dalton打得似乎似模似樣,仲擺出型仔甫士,老公亦好耐心咁教導Dalton,兩父子玩得好開心!

另一張相Vivian仲同老公向囝囝齊齊送上香吻,畫面好有愛,Vivian搞笑話:「媽媽的地位快不保了,該不會長大後他只記得運動很帥的爸爸吧?!Dalton's First In-line hockey experience (Dalton第一次打曲棍球經驗)#Dalton兩歲八個月」網民都大讚Dalton人仔細細就學識,好叻仔,仲叫Vivian可以放心,因為相信喺Dalton心目中,佢兩個永遠都係最重要嘅人!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!