網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月20日 星期五

【一家愛弄蛇】孫儷巨蟒掛頸毫無懼色 __,孫儷,

孫儷係厲害嘅……內地女星孫儷與老公鄧超育有一對仔女,向來視仔女如珠如寶嘅孫儷,就算工作幾繁忙,都會抽時間陪仔女共享親子樂時光。近日孫儷帶同一對仔女去澳 ...


孫儷係厲害嘅……


內地女星孫儷與老公鄧超育有一對仔女,向來視仔女如珠如寶嘅孫儷,就算工作幾繁忙,都會抽時間陪仔女共享親子樂時光。近日孫儷帶同一對仔女去澳洲旅行,連日來都喺微博上載旅行靚相,邊玩邊同網友分享。

繼之前晒出同袋鼠嘅可愛合照後,呢日又晒同另一動物合照,不過估都估唔到竟然係一條巨蛇,佢留言話:「當我提出要和這個小可愛合影的時候,在場的小夥伴們都驚呆了......有人甚至當場腿軟,真的有這麼可怕嗎?難道只有我一個人覺得他很可愛嗎?」相中見孫儷好淡定聽從動物管理員指示,將巨蛇掛喺膊頭上,臉上仲露出笑容,見得佢一啲都唔緊張。孫儷仲回覆網友話見到另一條更大嘅蛇,佢同囝囝等等表現興奮去合照!唔少網友都好佩服,留言讚佢:「娘娘不愧是娘娘!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!