掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

【地獄式特訓】陳嘉佳高難度拉筋痛到爆 __,陳嘉佳,細細粒,

陳嘉佳被要求大跳勁舞。藝人陳嘉佳(細細粒)最近獲央視賞識,誠邀她參加全新綜藝節目《星光大道》,並要求她在現場大跳勁舞。為了確保演出順利,細細粒專誠找來 ...


陳嘉佳被要求大跳勁舞。


藝人陳嘉佳(細細粒)最近獲央視賞識,誠邀她參加全新綜藝節目《星光大道》,並要求她在現場大跳勁舞。

為了確保演出順利,細細粒專誠找來排舞老師進行「地獄式特訓」。短短數分鐘的舞步,由早上八時排至晚上十時,期間更要進行「攞你命三千拉筋熱身」。排舞老師為了增強細細粒的柔軟度,要求她半趴在地上,然後將手腳拉至最盡。由於動作難度頗高,加上平時懶做運動,痛得細細粒全程叫苦連天,令現場所有工作人員爆笑。

手腳痛足半個月

事後細細粒笑指練完舞後四肢痛足半個月:「我雖然係肥,但我覺得自己都幾靈活嘅,哈哈哈!不過我平時可能真係少郁嘅關係,經過嗰日地獄式特訓後,正式錄影嗰日我已經周身骨痛,惟有頂硬上表演。之後返到香港,啲手腳同腰直頭酸痛到行得行唔到。除咗落街食飯,幾乎喺屋企冇郁過。不過我真係好開心可以參與呢個節目,希望今次都可以令觀眾朋友睇得開開心心啦。」

細細粒表示是次北京之旅雖然行程緊密,但仍抽空與工作人員品嘗當地著名火鍋。此外,她又與工作人員玩雪球大戰:「好似變番細個嗰時咁。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!