掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

【寶刀未老】李修賢重返警隊 一聲令下個個趴低 __,李修賢,

喺警匪片做警察做到入型入格嘅李修賢,呢個形象可以話幾可當真,以前佢喺訪問曾經講過,有一次佢行商場,咁啱有人唔見咗銀包,於是走去搵李修賢求助,可以諗到佢 ...


喺警匪片做警察做到入型入格嘅李修賢,呢個形象可以話幾可當真,以前佢喺訪問曾經講過,有一次佢行商場,咁啱有人唔見咗銀包,於是走去搵李修賢求助,可以諗到佢嘅形象幾咁深入民心!

近年李修賢少咗喺香港露面,聽講係返咗去大陸拍劇,不過今日喺網上終於見到佢嘅踪影,警務處同保護遺棄動物協會合辦咗一個單手掌上壓嘅挑戰,希望透過感受小動物喺失去肢體嘅情況下,面對逆境嘅精神,喚醒大家嘅愛心,於是警務處搵咗李修賢同楊明拍咗一條短片。

今年已經65歲嘅李修賢,果然寶刀未老,著住西裝警察部行出嚟,感覺依然好強烈,一聲令下,楊明同其他差人齊齊做單手掌上壓!有網民留言讚李修賢仲好有型,依然入形入格!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

好耐冇見嘅李修賢,又再做番警察拍短片!(fb圖片)
(fb圖片)
楊明都有份客串。(fb圖片)
(fb圖片)
好有官威喎!(fb圖片)
李修賢做警察嘅形象好深入民心。(資料圖片)
(資料圖片)
李修賢間中都會圈中人聚會。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!