掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

玩到笑晒口!鍾麗緹勁冧林志穎對孖仔 __,林志穎,鍾麗緹,鍾麗,

Christy(左二)去咗同林志穎對孖仔玩。現年47歲嘅女星鍾麗緹(Christy)之前就透露唔排除為老公張倫碩追番個小朋友,呢日台灣男星林志穎嘅太太 ...


Christy(左二)去咗同林志穎對孖仔玩。


現年47歲嘅女星鍾麗緹(Christy)之前就透露唔排除為老公張倫碩追番個小朋友,呢日台灣男星林志穎嘅太太陳若儀(Kelly)就喺社交網甫出Christy同一對孖仔Jenson、Kyson玩嘅相,Kelly仲透露兩個囝囝都好鍾意Christy添!Kelly留言:「謝謝Christy阿姨來看我們陪我們玩,雙子星玩得好開心,寶貝們都好喜歡 @鐘麗緹Christy 阿姨 #人美心善 #永遠的美人魚女神」

相中見Christy好有耐性咁趴喺地同一對孖仔玩英文字玩具,真係好有愛。另一張相就見到兩個靚媽都身穿悠閒裝,Christy更以素顏上陣,見佢哋四個都笑晒口,睇嚟真係玩得好開心喎。Christy亦有留言表示好開心,仲話下次會帶埋兩個囡囡去探佢哋,佢留言:「Christy阿姨好開心好開心,可以跟你一起玩,你們太可愛了,下一次我會帶Jaden和Cayla姐姐來台灣,我相信Kimi哥哥也蠻想他們。愛你哦!」唔少網民都話完全睇唔出Christy已經年過40,仲有人問佢係咪去搵Kelly請教生仔秘笈添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!