網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月26日 星期四

細個窮!劉玉翠探訪基層家庭勁感觸 __,劉玉翠,

劉玉翠(左一)真係好有愛心!藝人劉玉翠為奇妙電視新節目《拾回感動》擔任主持,發掘香港好人好事。劉玉翠日前到深水埗探訪基層家庭,散發正能量。她又親訪由前 ...


劉玉翠(左一)真係好有愛心!


藝人劉玉翠為奇妙電視新節目《拾回感動》擔任主持,發掘香港好人好事。劉玉翠日前到深水埗探訪基層家庭,散發正能量。她又親訪由前藝人龐秋雁與妹妹胡龐倩渝舉辦的音樂兒童基金會,體會箇中的局限和堅持。

自細生活艱苦

近年專注於內地發展的劉玉翠其實是九十年代樂壇的新人,且曾推出兩隻大碟,被稱為「年輕版的葉德嫻」,因此面對一班對音樂有共同熱誠的小朋友特別有感觸。她親自探訪一戶居住唐樓板間房的基層家庭,令她回想起小時候的生活環境:「我細個環境唔富裕,交學費、書簿費都好擔心,每次都遲交。」她指當時生活雖然艱苦,但仍得到家人的疼愛:「我家姐畀錢學吉他,當時琴行喺深水埗,所以深水埗對我嚟講係親切嘅地方。」

感謝鍾景輝

劉玉翠於節目尾段表示鍾景輝(King Sir)是令她感動至深的人物,因她是被King Sir發掘擁有演戲細胞的人。她直到現在仍然感激King Sir的啟發,令她成功成為演員:「當年考演藝學院1,000人收25個人,我成績唔標青、生得唔夠高、唔夠靚,但King Sir話我知潛能唔分你嘅家庭背景豐厚、外形標青,潛質係內在一種能力。」亦因King Sir的鼓勵,她發掘到自己的才能,向演藝之路進發。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!