掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

自嘲冇身材 趙學而嫌老公多嘢講勁緊張 __,學而,趙學而,

趙學而話老公緊張過佢,成日『吟吟噚噚』咁呀!歌手趙學而為28日紅館演唱會進行綵排,她表示已經準備得八八九九,亦已試了服裝,她自嘲:「係一個大難關,因大 ...


趙學而話老公緊張過佢,成日『吟吟噚噚』咁呀!


歌手趙學而為28日紅館演唱會進行綵排,她表示已經準備得八八九九,亦已試了服裝,她自嘲:「係一個大難關,因大家知我冇乜嘢可露到,都係腰同膊頭,其中一個造型就輪盡啲,怕大動作會跣落嚟,因只遮上半身重要部位,一郁跣落嚟,你知我呢啲胸如平地,大吉大利嘛,又冇山丘仔托住佢(做個人工山丘?)咁都係外置嘢,都會跣走,所以都需要多啲時間研究點樣鞏固鞏佢。」

另外還有高跟鞋,因平時少穿,現上舞台都要5、6吋,要每朝練行及練走位,跳舞方面笑言:「郁吓咁」記得學而上次個唱不愛戴耳機?她謂:「今次會戴,因為舞台有機關,都要聽下控制台指示,安全啲,加上得一場,錯咗冇仇報。」

老公可替她緊張?學而謂:「佢真係緊張過我,好多嘢講,叫我唔好飲凍嘢,不停『吟吟噚噚』,搞到我要叫他靜一靜,他都聽話配合。」至於湯水部就交了好友陳伶俐負責,這個朋友真是太好,令她感到人間好溫暖。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!