掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

粉絲福利呀!姚子羚內衣上陣大方晒線 __,內衣,姚子羚,底衫褲,

姚子羚出席內衣活動。藝人姚子羚以白色內衣性感上陣出席內衣活動,大騷事業線!她表示最近兩個月都在橫店拍攝劇集《包青天再起風雲》,之後還要到新疆再拍:「聽 ...


姚子羚出席內衣活動。


藝人姚子羚以白色內衣性感上陣出席內衣活動,大騷事業線!她表示最近兩個月都在橫店拍攝劇集《包青天再起風雲》,之後還要到新疆再拍:「聽講仲辛苦,因為天氣好熱,溫差又大,已經準備定防沙同防曬措施。」早前與男友鄭子邦分手的她,被問到心情是否已平伏?她坦言:「平伏咗好多。(寄情工作?)向來好努力工作,我今朝先落機趕返嚟出活動,一陣又返去橫店再拍劇。(係咪有工作令你復元得快啲?)我同佢都保持友好關係,有保持聯絡同傾計,唔係唔開心咁分開,好珍惜大家嘅感情。(有冇復合機會?)咁快?暫時唔諗太多,將佢轉為另一種情,緣分到就到。(準備好接受下一段感情未?)暫時未,不過我隨時Open。但最近日日都喺橫店同胡定欣、曹永廉、張振朗拍劇,冇乜可以發展。」

提到張振朗也是剛分手,兩人同病相憐,是否可以發展?姚子羚笑言對方太嫩口:「我鍾意成熟型男士,無可否認我同佢拍咗呢套劇之後、大家熟咗好多,但佢似我兄弟多啲,發展機會不大,而且我諗大家都想專心工作先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!