網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月24日 星期二

曹星如左眼受傷仲未好:睇嘢會矇 __,曹星如,

放心!會好快恢復㗎喇!「神奇小子」曹星如於尖沙咀出席餐廳活動,去年在拳擊比賽中被打傷左眼的他,現場所見已無大礙,但他表示現在左眼對焦仍有問題,醫生亦給 ...


放心!會好快恢復㗎喇!


「神奇小子」曹星如於尖沙咀出席餐廳活動,去年在拳擊比賽中被打傷左眼的他,現場所見已無大礙,但他表示現在左眼對焦仍有問題,醫生亦給予眼部的訓練,他說:「有啲細粒嘅字、鏡片去睇,訓練轉焦,依家睇嘢左眼會矇,要靠右眼睇!」他直言擔心將來比賽,因為暫時未知何時可以康復,所以未定下次比賽日期。

至於可有繼續練習?他表示有間中跑步,談到康復的進度,他說:「上次覆診,醫生話有進步,但未係最好。(心急想再比賽?)成日都想,但知道急唔嚟,怕再受傷,因為眼傷咗好難好,要畀多啲時間休息。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!