掃呢頁CODE去手機

2018年4月5日 星期四

【松岡交足戲】食鮑魚食到上頭?望住女星食鮑魚… __,松岡,松岡李那,

早前羅力威雨僑舉行婚禮,婚宴後發生咗一個小插曲,故事係講,雨僑見到老公好肚餓,於是煮個麵佢食,開埋罐鮑魚,諗住好又一餐唔好又一餐咁。可惜雨僑開錯老公罐 ...


早前羅力威雨僑舉行婚禮,婚宴後發生咗一個小插曲,故事係講,雨僑見到老公好肚餓,於是煮個麵佢食,開埋罐鮑魚,諗住好又一餐唔好又一餐咁。可惜雨僑開錯老公罐「鎮山之寶」,令新娘子感覺好似做錯事,喊住食呢個鮑魚公仔麵。雨僑形容當時佢係「喊到成個小學生抽搐咁樣」。最搞笑係罐鮑魚……煮咗出嚟,隻鮑魚仲大過碗麵,兩公婆食唔晒,搞到成個禮拜都要食鮑魚。

呢個故事究竟係真定假?定係黑色幽默?自行判斷啦。不過,呢個故事有埋圖,證明呢隻鮑魚真係大過碗麵,咁就正喇。

但又衍生另一個問題,就係:點樣同鮑魚影合照?

當你腦海彈出「馬總統看手錶」六個大字時,有冇諗過,如果你要同鮑魚合照,應該點影?

今晚關之琳為大家做咗呢個示範,hashtag係favoritefood。網民留言話:「咸蛋超人咁」、「真的是很可愛」、「鮑魚超人」咁啦……但呢個pose大家點睇呢?當然係好可愛囉!

好喇,又係看手錶時間……

關之琳ig
松岡呢張…真係交足戲
楊怡示範
呢個係…JaniceMan!
關家姐關菊瑛
楊千嬅
男人都可以…
阿倫呢?
蛋撻呢個題材,都好蝦人影0架。
蟹都係啦。

鍾意就快D Share啦!