掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

見偶像馬國明仲有錢收!蘇可欣勁興奮 __,馬國明,

可以見偶像仲有錢收,Eunice你玩晒啦!前港姐兼無綫娛樂新聞台主播蘇可欣(Eunice),早前同藝人馬國明及黃庭鋒拍廣告,自言係馬國明粉絲嘅Euni ...


可以見偶像仲有錢收,Eunice你玩晒前港姐兼無綫娛樂新聞台主播蘇可欣(Eunice),早前同藝人馬國明及黃庭鋒拍廣告,自言係馬國明粉絲嘅Euni ...


可以見偶像仲有錢收,Eunice你玩晒


前港姐兼無綫娛樂新聞台主播蘇可欣(Eunice),早前同藝人馬國明及黃庭鋒拍廣告,自言係馬國明粉絲嘅Eunice,今次既可以有酬勞,仲可以同男神合作,真係一舉兩得,她說:「廣告入面我扮乘客,馬國明就扮的士司機。我一知道同佢拍廣告真係好興奮,因為我由劇集《On Call 36小時》已經好鍾意佢。(有冇同馬國明講你係佢粉絲?)有呀,我話我由中學就已經好鍾意佢,佢聽到都笑笑口話多謝。」講到咁迷馬國明,咁Eunice有冇興奮到搞到NG?她說:「咁又冇,因為我哋同場拍攝唔係好多,不過放飯嘅時候我哋有同枱食飯,我要扮住鎮定,但又瘋狂同中學同學send message話馬國明就喺我對面咋,其實我內心係極度興奮。」

至於黃庭鋒則大讚馬國明係好好嘅前輩,仲經常喺拍攝時提點佢哋:「最正係佢揸的士都不忘流露出佢天然呆嘅招牌樣,令到成個工作環境同氣氛都好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!