掃呢頁CODE去手機

2018年4月23日 星期一

怕醜唔敢問人!張敬仁入行初期試過白做 __,張敬仁,

對新人嚟講,冇經理人係難搞啲。藝人張敬仁(Kendy)最近簽了新經理人公司,工作量比之前多。她透露入行初時曾經親自製作履歷爭取工作,司儀或模特兒等都試 ...


對新人嚟講,冇經理人係難搞啲。


藝人張敬仁(Kendy)最近簽了新經理人公司,工作量比之前多。她透露入行初時曾經親自製作履歷爭取工作,司儀或模特兒等都試過,希望增加Casting及結識朋友的機會:「有啲做到,有啲又做唔到,我覺得係一個過程。(試過畀人壓價?)係呀,我唔識點講,又驚冇咗個Job。」她直言不知道市價,還自爆試過白做:「當時自己乜都冇試過,想當係一個新嘗試,跟住慢慢都知道咁唔得,但我唔好意思問人酬勞,後來就有模特兒朋友教我點開價。」

Kendy形容當時生活較困難,更要兼職做補習老師:「追夢都要生活,唔可以令屋企人擔心。(佢哋有冇畀錢你?)冇,反而我有畀家用。」她自言平日花費不多,主要在飲食方面,護膚品就只買一般零售店的貨品:「衫同袋嗰啲成日都要換,咁我做乜要買咁貴呢?我知道呢行係咁艱辛,有段時間會冇錢,但選擇咗就應該去接受。」說到現在工作較多,Kendy認為仍未到收成期:「之前係播種期,依家就好似啱啱發芽咁,希望可以再有多啲作品,電影、電視劇或歌曲都好。上年我翻唱《取消資格》,網民反應都幾好,都會繼續。如果反應好,公司就考慮幫我出歌。」另外,她更學習跆拳道自我增值,但要買遮瑕產品遮蓋瘀痕:「我好鍾意武打出身嘅惠英紅,佢經歷好多轉變成為影后,我都好想挑戰唔同嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!