掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

遊日有艷遇但冇下文 周奕瑋:佢高過我 __,

周奕瑋就話自己去日本嗰時其實識到兩個女仔。藝人周奕瑋(Jarvis)與Aka@SuperGirls到灣仔參與保育活動,擔任主持人的Jarvis坦言自從 ...


周奕瑋就話自己去日本嗰時其實識到兩個女仔。


藝人周奕瑋(Jarvis)與Aka@Super Girls到灣仔參與保育活動,擔任主持人的Jarvis坦言自從旅遊節目《周遊東京》播出後,多了不少主持工作:「今日好多建造業界嘅人都話好鍾意我個節目,都幾開心。(主持非娛樂活動有難度嗎?)少少,我個人本身比較佻脫啲,呢個活動嚴肅少少,要講專有名詞都有啲緊張。」問到收入是否好了?他笑言好了點,多了搵真銀的機會,但慶幸最近可以放3天假:「本來拍完《周遊東京》想放假,不過好多Job,但終於可以休息吓,之後就全心全意搞新節目。」

Jarvis透露新節目會延續貼地路線:「我真係做唔到好奢華嗰啲,同埋我本身嘅旅遊模式都係要開心同認識當地人,之前喺東京居酒屋搭枱識咗兩個日本女仔。(有冇下文?)之前佢有Send Message畀我,跟住見我冇乜覆就冇再Send嚟。(點解唔覆人?)因為Long-D都係唔好搞,本來喺現場二揀一發展都可以,但重點係佢高過我,我對高過我嘅冇感覺。」他笑言上次拍攝時認識了很多當地的公公婆婆,他們很喜歡找他聊天:「我可能有呢個市場同緣分,我都好鍾意同公公婆婆傾偈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!