掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

代言護膚品牌!星座少女指曝光率重要過酬勞 __,

寶瑤(右一)被指皮膚最好。新進女子組合星座少女四位成員Cman、寶瑤、Emma及Cecilia到灣仔出席韓君婷旗下的護膚品牌產品發布會,四女擔任代言人 ...


寶瑤(右一)被指皮膚最好。


新進女子組合星座少女四位成員Cman、寶瑤、Emma及Cecilia到灣仔出席韓君婷旗下的護膚品牌產品發布會,四女擔任代言人直言滿意酬勞,並指有機會增加曝光率比酬勞更加重要,很慶幸出道兩年已代言三個產品。

一眾成員推舉寶瑤的皮膚最好,寶瑤說:「冇乜特別護理,只係我塊面冇油所以冇乜瘡,但都要注意保濕。」成員又指寶瑤是養生小專家,會帶湯水跟她們分甘同味,寶瑤說:「我阿媽好注重健康,可能我細個多病痛。」她們又指其中一個護膚秘訣是要早睡,現時四人都是單身,笑言因此不需要捱夜拍拖。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!