掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

甜到漏!陳凱琳打泰拳男友旁邊打氣 __,凱琳,陳凱琳,

恨死人喇!藝人陳凱琳(Grace)以一身甜美造型到銅鑼灣出席品牌活動,除了向粉絲派糖外,更分享與男友鄭嘉穎的甜蜜回憶,笑言:「舊年有機會一齊去泰國,當 ...


恨死人喇!


藝人陳凱琳(Grace)以一身甜美造型到銅鑼灣出席品牌活動,除了向粉絲派糖外,更分享與男友鄭嘉穎的甜蜜回憶,笑言:「舊年有機會一齊去泰國,當然要把握機會接觸泰拳,當我打緊時聽到嘉穎幫我打氣,佢咁鼓勵我覺得好開心好sweet。」Grace表示珍惜今次打泰拳的機會,因她與嘉穎喜歡的運動大不同,男友喜歡打網球,而自己最迷上室內單車,一星期會運動兩、三次。

Grace正忙拍新劇《包青天再起風雲》,嘉穎則身在泰國拍戲各有各忙,已有三星期沒見面,平日會靠視像電話聯繫,但嘉穎習慣專心演出少講電話,通常收到開工短訊後便會失聯12小時。Grace早前在橫店拍劇中暑,講到泰國天氣熱會否擔心男友?她說:「都怕,會提佢注意,佢話會定時沖凍水涼。」稍後將到新疆拍外景的Grace透露會在當地逗留四天,有向身邊朋友打探當地景點希望藉機會旅遊觀光。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!