掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

信用卡遭盜用 鄭世豪嘆冇得小心 __,鄭世豪,

鄭世豪發現有問題,即時打電話去信用卡中心。歌手鄭世豪與張文慈、薛家燕、胡諾言等到將軍澳電視城為節目《流行經典50年》錄影,鄭世豪早前在社交網表示信用卡 ...


鄭世豪發現有問題,即時打電話去信用卡中心。


歌手鄭世豪與張文慈、薛家燕、胡諾言等到將軍澳電視城為節目《流行經典50年》錄影,鄭世豪早前在社交網表示信用卡遭盜用,幸涉事款項不足二千元,亦不擔心需繳付相關款項:「當時瞓緊覺收到十幾個短訊,以為太太買緊嘢,問過話冇就即時打去信用卡中心。」鄭世豪指平日有網上消費的習慣,會買日用品及靚衫,坦言冇得小心,希望不會再做「幸運兒」。

而張文慈以粉紅tube dress谷出心形胸現身,透露將會獻唱名曲《情歸何處》,張文慈加入TVB後首次在節目中唱歌,笑言有點緊張。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!