掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

趙又廷反擊「玩出禍」 意外洩林更新戀情 __,趙又廷,

大陸小生林更新林同台灣男星趙又廷因為拍戲而成為好友,林更新呢日喺微博上載兩人多張連環合照,留言「好久不見我的好朋友了」,但相中嘅趙又廷「鬆郁矇」,型男 ...




大陸小生林更新林同台灣男星趙又廷因為拍戲而成為好友,林更新呢日喺微博上載兩人多張連環合照,留言「好久不見我的好朋友了」,但相中嘅趙又廷「鬆郁矇」,型男形象盡毀,搞到趙又廷要反擊晒對方醜樣照,點知意外令林更新嘅戀情曝光!

相中嘅林更新一頭亂髮,但點知見到佢隔籬有個女人露出小部分面,兩人戴住黑超着上情侶裝,女方只露出一小張臉,但眼利嘅網民一眼就認出係緋聞女友王麗坤,兩人因合演電影《西遊伏妖篇》而傳出緋聞,原來真係擦出愛火!

未幾,睇嚟趙又廷知道「玩出禍」,刪咗張相重新上載「放大版」林更新,留言解釋「不夠大」,不過一切都太遲喇…網民都留言「剛剛看到了情侶衫」、「把王麗坤截了」,睇嚟男神真係封盤喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!