掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

江希文屋企練歌:個女覺得我好嘈 __,江希文,

江希文現身《流行經典50年》節目獻唱兩首歌。藝人江希文晚上在將軍澳電視城為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,獻唱自己的歌曲《自編自演》及鄧麗君的歌曲 ...


江希文現身《流行經典50年》節目獻唱兩首歌。


藝人江希文晚上在將軍澳電視城為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,獻唱自己的歌曲《自編自演》及鄧麗君的歌曲《忘記他》,有十年沒有上台唱歌的江希文今次應監製邀請上節目,她笑說:「其實唔知點解會突然諗起我,不過之前睇電視自己都諗幾時會輪到我上去呢,冇幾耐監製就搵我。」

多年沒有表演的江希文事前獨自唱卡拉OK練歌,她笑說:「依家有個女都好少去夜街,都冇乜機會唱歌,會喺屋企練歌,但係個女就覺得我好嘈,佢唔知道我以前係歌手,但係就知道我好鍾意唱歌。」

問可有興趣再出碟及拍戲?她笑說:「有人搵我梗係有興趣,自己鍾意唱歌,唱歌嘅自由度就大啲,如果拍戲就應該難啲,因為個女依家5歲好黐我,女兒都係放喺第一位。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!