網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

叉頸打面!郭奕芯曾被前男友暴力對待 __,郭奕芯,

嘩,打到咁!真係要小心揀男友呀!藝人郭奕芯(Ashina)出席拳賽記招,她表示不懂打拳,但剛拍完一套關於拳擊的電影,她說:「我之前學過幾堂泰拳,但後來 ...


嘩,打到咁!真係要小心揀男友呀!


藝人郭奕芯(Ashina)出席拳賽記招,她表示不懂打拳,但剛拍完一套關於拳擊的電影,她說:「我之前學過幾堂泰拳,但後來冇學,因為唔係好感興趣,加上自己懶。我覺得女仔多做運動係好,識打拳嘅女仔好型,我都鍾意睇女仔比賽打拳。(遇到暴力男咪保護唔到自己?)應該要報警。」

Ashina自爆曾被前男友暴力對待:「有次佢飲醉酒,叉住我條頸打我塊面,打到我嘅隱形眼鏡都甩咗,不過只係試過一次,我冇受傷,都冇報警,之後就因為咁而分咗手。(係咪容忍唔到?)我覺得要使用喺正確方面,可以打拳,但唔可以用喺暴力。我都好鍾意體型弗嘅男仔,感覺好陽光。(有冇拍拖?)冇。」至於工作方面,她透露剛跟經理人約滿,現正自由身,會先休息一個月,但已有一、兩部內地網劇接洽中。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!