網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

月底慶祝奪后 毛舜筠兩個女冇興趣入行 __,毛舜筠,

毛舜筠與細女出席由張高銘(右四)執導的紀錄片。出壚影后毛舜筠與女兒出席《YAYA》慈善放映場,該片是由英皇鐘錶珠寶主席兼行政總裁楊諾思的兒子張高銘執導 ...


毛舜筠與細女出席由張高銘(右四)執導的紀錄片。


出壚影后毛舜筠與女兒出席《YAYA》慈善放映場,該片是由英皇鐘錶珠寶主席兼行政總裁楊諾思的兒子張高銘執導的紀錄片,內容是講述他與家庭傭工的故事。

毛舜筠的幼女不時陪伴母親,十分乖巧,毛舜筠受訪時表示:「佢爹哋唔喺香港,所以我哋兩母女相依為命拍吓拖,因為佢就嚟去加拿大讀書,所以都想多啲時間陪佢。(擔唔擔心個女有男友唔陪你?)唔擔心,大個女喇,佢都已經18歲。(女兒有冇興趣入行?)兩個女都冇興趣入行,大女想做老師,細女就想做物理治療師。」

毛舜筠最近奪得香港雷影金像獎影后時透露會慶祝七日七夜,她說:「仲未開始慶祝,因為啱啱去咗旅行,依家經理人安排緊月底,一定會同大家慶祝。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!