掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

劉浩龍為開騷狂操肌:操到我就成場唔着衫 __,浩龍,劉浩龍,

劉浩龍嚟緊就會開騷喇!歌手劉浩龍(師兄)將於4月底舉行演唱會,受訪時透露已開始操肌大計,自言對減肥很有心得:「今次想減得勁啲,會效忠魔鬼教練,依家每日 ...


劉浩龍嚟緊就會開騷喇!


歌手劉浩龍(師兄)將於4月底舉行演唱會,受訪時透露已開始操肌大計,自言對減肥很有心得:「今次想減得勁啲,會效忠魔鬼教練,依家每日跑8公里,亦要每日去操。(練到有成果會除衫?)如果操到,成場都可能唔着衫添!」演唱會最特別的,就是師兄將大獻舞技,他表示已找了排舞師,雖然跳舞經常被朋友嘲笑,但希望今次能娛樂到大家。

問到今年可會主攻樂壇?他表示要拍攝電影,但會繼續推出新歌,亦很期待出席年底的頒獎典禮:「對上一次上台攞獎已經係2013年,一直都好想參與,但奈何自己唔稱職。今年全年都做到歌手嘅本分,無論成績如何,都對自己有交代。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!