網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

大飽眼福!蔡宛珊晒線 林盛斌𥄫到實 __,林盛斌,蔡宛珊,

Bob今次大飽眼福喇!藝人林盛斌(Bob)、小肥同埋公司一班工作人員去咗泰國度假,而Bob連日嚟都有上載旅行相到社交網,似乎玩得好開心喎。見Bob喺泳 ...


Bob今次大飽眼福喇!


藝人林盛斌(Bob)、小肥同埋公司一班工作人員去咗泰國度假,而Bob連日嚟都有上載旅行相到社交網,似乎玩得好開心喎。見Bob喺泳池同小肥暢泳,仲七情上面唱住小肥首歌《當你走了以後2-觸景傷城》,小肥就喺後面游嚟游去,Bob仲話:「呢首歌曲、好聽,呢個旅程、好玩,後面個人、好肥,最尾嗰吓、好笑。呢首歌叫《當你走了以後2-觸景傷城》,如果有一首歌好聽到咁都未能打動到你,我會取消出年加入樂壇呢個念頭…」

不過Bob同模特兒蔡宛珊喺酒店嘅互動都好有亮點,見到Bob趴喺泳池邊個地下,好寫意咁拎住杯酒,而前面就係着住性感泳衣嘅蔡宛珊,Bob就望實蔡宛珊,仲留言話:「今次棋人泰國之旅,都係喺泳池度hea,冇乜點出過去…」好多網民都搞笑地話明白Bob嘅心意添。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!