掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

【大師點睇】八成機會入熊市 沈大師:個個都唔聽我講! __,沈大師,沈卓盈,

港股重挫661點,主要受中國向美國報復拖累。人稱「沈大師」的訊匯證券行政總裁沈振盈對此表示,「Good呀!(點Good?)Good就係一路沽住去過夜! ...


港股重挫661點,主要受中國向美國報復拖累。人稱「沈大師」的訊匯證券行政總裁沈振盈對此表示,「Good呀!(點Good?)Good就係一路沽住去過夜!」

他認為,「貿易戰一定會繼續發酵,一定冇咁簡單…貿易戰你唔知幾時收科,特朗普張清單,仲要5月15號過聽證會,基本上冇可能會突然Withdraw。」他對後市繼續睇淡,恒指先睇2月低位29,129點,「到呢啲位附近,或者我都會,食咁啲淡倉;之後就換碼換價外Put。即係話,(恒指)喺嗰度,預會Chok一大輪先嘅。」他表明,「我繼續淡,唔會咁快買貨住。」除貿易戰外,港股尚要面對走資、港匯、息率等難以預計的陰霾。

「所以最聰明做法,就緊係喺之前一股不留,只拎現金啦。(啲人就係冇聽你講)依家冇計架,個個都唔聽我講。」

恒指走弱,到底是否熊蹤已現?「你問我呢句說話,如果你2月問我,我覺得有六成機會;3月我已經有八成機會,覺得係熊咗。依家係等最後技術數字,係可以Confirm(熊咗)。如坊間成日用嘅250天線,或者下破一個長期上升軌。通常呢啲係滯後,如果我睇熊市,睇市場情緒嘅,1、2月時我已幾肯定會轉熊市。」

提到騰訊走勢,「405蚊失守,跟住理論上應該觸發沽售壓力出嚟。」不過,現時追沽騰訊時機尷尬,「你一路問我都係話,要出業績前造淡倉,嗰吓就最靚。依家就尷尬啲,依家呢啲位跌穿咗,我估計360蚊至380蚊嗰度,會有啲反彈。因為騰訊反彈,可能個力會好大。可能星期五一開,就已經380蚊,嗰啲位追沽就尷尬,上下20蚊囉。」

全球樓行 Dream House零距離

https://hk.feature.appledaily.com/overseasproperty


鍾意就快D Share啦!