掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

性感又感性!周秀娜提名金像獎影后 __,金像獎,周秀娜,

娜姐仍然咁索!今個星期日15號將會舉行第37屆《香港電影金像獎頒獎典禮》,而每個入圍名單亦經已正式公布,五位影后候選人分別係周迅、張艾嘉和毛舜筠,而另 ...


娜姐仍然咁索!


今個星期日15號將會舉行第37屆《香港電影金像獎頒獎典禮》,而每個入圍名單亦經已正式公布,五位影后候選人分別係周迅、張艾嘉和毛舜筠,而另外兩位則是金像獎的新面孔、這便是鄧麗欣(Stephy)及周秀娜!不知各位睇好Stephy還是周秀娜會成為新一代年輕影后?

32歲的周秀娜早已唔係當初嗰位性感0靚模,而《29+1》的確係周秀娜多套戲來演得最出色的作品!戲中林若君一角,成功演活現代香港女性喺30歲呢個關口,令人眼前一亮。早前娜姐在台灣獲得「華語電影最佳女主角」殊榮,打下強心針!未知她能否於金像獎再下一城?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!