掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

由負分上去零分!欣宜堅持自己硬食批評 __,欣宜,

欣宜孖住八位肌肉猛男獻唱。鄭欣宜一連兩場紅館演唱會開鑼,換上第五套衫的欣宜以一條花花露膊長裙上陣,與八名半裸肌肉男dancer在台上獻唱《Iwills ...


欣宜孖住八位肌肉猛男獻唱。


鄭欣宜一連兩場紅館演唱會開鑼,換上第五套衫的欣宜以一條花花露膊長裙上陣,與八名半裸肌肉男dancer在台上獻唱《I will survive》、《燒》、《光明會》等歌,再次掀起全場高潮,她之後在台上搞笑地向男dancer抽水,引來觀眾爆笑。

然後欣宜在台上感性說道:「兩年之前《女神》呢首歌面世,有好多女性朋友會喺條街度截停我,話好開心有呢首歌鼓勵咗佢哋,估唔到嘅係,另一邊有啲大愛嘅朋友都話,呢首歌畀咗好大力量佢哋,一首歌可以感動人係好難,所以年頭我決定要再做一隻歌,話畀大家聽愛係屬於任何人,每個人都有權力去愛。」她隨即獻唱新歌《黑彩虹》。

欣宜緊接唱出《命硬》後,在台上直言:「我原本揀咗一首歌冇唱,我決定讀出兩句歌詞『結果我共你 仍然逃不出被圍攻 被捨棄』一直以嚟我都畀人批評,但係我冇放棄,就算我係負分都好,只要我夠堅持同努力,總有一日我可以由負分上返去零分,再1分1分咁樣加上去,我深信只要堅持同努力,總有一天我會合格。我希望完咗今晚嘅騷,大家可以畀一個公道嘅分數畀我。」之後她多謝黃偉文,並以家人稱呼對方:「女神呢個后冠係你畀我嘅,我會記住『不要低頭,光環會掉下來』。」最後她獻唱大熱歌曲《女神》,獲觀眾熱烈掌聲支持。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!