掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

讀音樂治療冇乜男同學 黃浩琳期待有拖拍 __,黃浩,

黃浩琳最近就喺Livehouse演出。歌手黃浩琳(Lillian)日前到大角咀一間Livehouse演出,表示是次出騷很大壓力,因為當時忙學業功課,加 ...


黃浩琳最近就喺Live house演出。


歌手黃浩琳(Lillian)日前到大角咀一間Live house演出,表示是次出騷很大壓力,因為當時忙學業功課,加上要預備演出,緊張到塊面敏感,但表演完後就發覺自己很喜歡這個演出環境,大讚觀眾很專心,她謂將在這有第2次演出,吸收上次經驗後不再緊張,而5月將有第3次演出。講到她現時正讀音樂治療,她表示:「好開心讀到呢科,以前大學畢業時已想讀呢科,但嗰時只有外國有得讀,所以就冇揀,同埋嗰陣一心想做唱作人,所以專注寫歌,到依家過咗7年,喺唱作方面都掌握得幾穩陣,喺度諗自己可以再做多啲咩,就諗番起音樂治療,好開心依家香港都有得讀,覺得時間好似較得啱啱好咁。」

Lillian亦謂讀音樂治療可以更發揮到自己、認識更多音樂,亦更發揮到治療的作用,她亦謂初初讀書很緊張:「因為好耐冇番學,驚聽唔明先生講嘅嘢,同埋音樂治療有一半係關於心理學,但我以前讀心理學成績唔好,但之前上咗3堂,上得好開心,同埋冇預計自己原來都成為獲治愈嗰個,覺得自己開心咗好多。」

問到班上可有靚仔同學?她謂只有4個男同學,笑言覺得全部同學都很平和及善良:「個個都心地好靚,所以都係靚仔靚女。」講到她最近容光煥發,問是否有愛情滋潤?她否認拍拖,笑言:「因為閉關呢段時間有諗點樣演出好啲,都有思考打扮同談吐,我依然都期待拍拖。」另外,她透露日前考車不合格,希望下次再接再厲,最希望考到車牌後一年可以有國際牌,到時可以自駕遊。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!