掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

瑪姬唔嘥嘢狂吞草莓食到驚 __,瑪姬,

食得多實有反效果。藝人瑪姬早前跟兩名朋友到日本山梨縣旅行,以自駕方式走到鄉郊地方體驗,她透露首次到一個溫室農場,在限時三十分鐘內任摘任食草莓,她笑言: ...


食得多實有反效果。


藝人瑪姬早前跟兩名朋友到日本山梨縣旅行,以自駕方式走到鄉郊地方體驗,她透露首次到一個溫室農場,在限時三十分鐘內任摘任食草莓,她笑言:「農場畀個膠兜我,膠兜有兩個窿,一個窿擺草莓,一個窿有煉奶,可以即摘即食,原來當地人摘草莓興即食,我衰貪心,半小時食咗50粒,返到香港見到草莓都驚。」

瑪姬還去了旅遊熱點御岳昇仙峽,她說:「前年我登上富士山頂,人生做一次就夠,好辛苦!今次坐喺懸崖邊就可以遠眺富士山。」此行瑪姬更擔任柴可夫角色,她表示:「我哋去咗兩個釀酒場,但好諷刺,因為要揸車所以唔飲得酒。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!