掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

李幸倪符致逸銅記開騷 逾百粉絲撐場 __,李幸倪,

李幸倪同符致逸喺銅鑼灣開騷。歌手李幸倪(GinLee)、符致逸(Adrian)出席銅鑼灣廣東歌音樂會,吸引逾百人到場支持,其中Adrian更於台上自彈 ...


李幸倪同符致逸喺銅鑼灣開騷。


歌手李幸倪(Gin Lee)、符致逸(Adrian)出席銅鑼灣廣東歌音樂會,吸引逾百人到場支持,其中Adrian更於台上自彈自唱冧Fans。

受訪時兩人對戶外演唱都大叫緊張,Gin Lee就話因為少做戶外騷,加上又不是Full Band上陣,感覺似玩緊Busking,有不同的感覺,笑言:「啱啱綵排覺得嗰地好吉咁,唔太慣,覺得Busking真係好難。(會唔會之後嘗試多啲Busking?)有機會都想。(會到旺區玩?)之前都試過玩快閃。」身旁的Adrian就話曾經參與過小型Busking,覺得可以拍片放上網,又可以做Live唱歌畀Fans聽。

粉絲通宵排隊買飛

適逢今日(10日)是Gin Lee紅館騷「Gin Lee李幸倪First Of All Live 2018演唱會」加場開售日,她表示聽到有Fans為買飛通宵排隊,問到身邊可有問她攞飛?Gin Lee說:「朋友好乖自己會畀錢買飛。(有冇追求者問你攞飛呀?)即係追我仲要問我攞飛?冇可能!要支持就應該要出錢買飛,Adrain你有有買呀?」Adrian搞笑說:「通宵排隊嗰個就係我!(會唔會做Gin Lee演唱會嘉賓?)希望啦,睇吓Gin Lee需唔需要幫手。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N   


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!