網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

欣宜無懼腳傷凌空一字馬 許廷鏗:我透唔到氣喇! __,廷鏗,欣宜,許廷鏗,

欣宜無懼腳傷凌空一字馬許廷鏗:我透唔到氣喇!鄭欣宜(Joyce)嘅首個紅館演唱會《BreakALeg》噚晚(21/4)舉行,身為老竇嘅秋官(鄭少秋)當 ...


  • 欣宜無懼腳傷凌空一字馬 許廷鏗:我透唔到氣喇!


  • 鄭欣宜(Joyce)嘅首個紅館演唱會《Break A Leg》噚晚(21/4)舉行,身為老竇嘅秋官(鄭少秋)當然現身支持。除此之外,Joyce喺圈中人緣咁好,當然都有一大班圈中好友撐場啦,分別有岑麗香、麥美恩、 王君馨、許廷鏗、胡鴻鈞、王祖藍同李亞男等等。

    早前因腳傷而擔心演出受影響嘅Joyce,演唱會就以一連串勁歌熱舞拉開序幕,包括《唱這歌》、《大熱》等,以她的《你瘦夠了嗎?》作終結,欣宜率領一班男舞蹈藝員又跳又唱,Joyce仲大摸男dancer嘅胸肌,唱自己歌曲時更施展凌空一字馬,獲得全場掌聲。

    當演唱會結束後,反到後台,仲同許廷鏗嚟個擁抱添,許廷鏗仲話開心過自己開騷呀!

    哇! 過足手癮喎

    今次欣宜真係施展渾身功架

    胡鴻鈞、陳慧敏、許廷鏗

    許廷鏗喺後台同欣宜攬到實

    鍾意就快D Share啦!