網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月21日 星期六

【跨界歌王】搵張祟德做軍師 劉愷威唔搵楊冪幫口咩原因? __,劉愷威,楊冪,

大家一向最關心劉愷威啲咩?已經唔再係佢同老婆楊冪離婚未,而係佢參加《跨界歌王》可唔可以拎獎。今次劉愷威搵張祟德做軍師,兼準備3首歌,佢話︰「我只是希望 ...




大家一向最關心劉愷威啲咩? 已經唔再係佢同老婆楊冪離婚未,而係佢參加《跨界歌王》可唔可以拎獎。

今次劉愷威搵張祟德做軍師,兼準備3首歌,佢話︰「我只是希望能把3首歌唱完就可以了。」如果佢搵楊冪一齊出嚟唱,一定引嚟話題,不過劉愷威話楊冪可能愈幫愈差。事實上,楊冪的歌喉真的麻麻。

劉愷威喺96年已經簽約做歌手,出過兩隻碟。去到07年,劉愷威仲去過紅館唱過歌。雖然呢次只係亞視搵晒啲歌手上去唱,但當時劉愷威喺一眾唱家班前輩面前一啲都冇怯場。之前佢喺唔同節目入面都有大展歌喉,而且每次都被大讚聲線好,未知今次又能否幫佢重拾歌手夢呢?




鍾意就快D Share啦!