掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

冇延後合約!劉雅麗疑被某電訊公司欺騙 __,劉雅麗,

劉雅麗指疑被某電訊公司欺騙。藝人劉雅麗作出投訴,指疑被某電訊公司欺騙!事緣現居於尖沙咀的她本打算搬往大埔村屋,並轉用另一電訊公司,但及後取消搬家,該電 ...


劉雅麗指疑被某電訊公司欺騙。


藝人劉雅麗作出投訴,指疑被某電訊公司欺騙!事緣現居於尖沙咀的她本打算搬往大埔村屋,並轉用另一電訊公司,但及後取消搬家,該電訊公司職員表示可以等待到明年1月中合約才生效,於是劉雅麗繼續同意安裝新寬頻線。

劉雅麗表示最近收到帳單,原來服務已經生效,她即致電查詢,並意圖找回當初答應她延後合約的職員,但該公司接聽電話的職員作出拒絕,並堅稱服務已生效,劉雅麗說:「佢畀兩個方案我,一係搵朋友用咗呢個Plan,一係叫我畀番680蚊安裝費,我覺得好唔合理,呢件事我冇做錯到,冇理由要畀呢啲錢,如果我繼續唔理,即係之後10個月都要白白畀月費,加埋二千幾蚊!我唔知係佢哋內部出錯,定係有人存心斯騙交數。」她表示已向消費者委員會投訴,並會在網上公開事件。

劉雅麗指再看回合約,該職員並沒有如口頭所講,寫低延後合約的日期,因此覺得被騙。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!