網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

鄺潔楹同葛民輝鬥戲:忍唔住爆笑 __,鄺潔楹,葛民輝,

鄺潔楹同葛民輝一齊演戲,真係少啲「忍耐力」都唔掂。仙氣女神鄺潔楹(Judy)最近成為廣告客戶新寵兒,正式接棒成為第五代「邦民女」,今次她更有緣跟葛民輝 ...


鄺潔楹同葛民輝一齊演戲,真係少啲「忍耐力」都唔掂。


仙氣女神鄺潔楹(Judy)最近成為廣告客戶新寵兒,正式接棒成為第五代「邦民女」,今次她更有緣跟葛民輝合作,拍攝新一輯廣告,並已經出街。拍攝當日,個子嬌小的Judy穿上藍色戰衣,化身財務公司職員。說到首次與葛民輝合作,Judy直言非常緊張,拍攝期間對方的幽默演繹方式令她爆笑,經常要忍着︰「拍攝講口號時,我哋要一直拍,一直演繹不同嘅style。葛民輝嘅轉數非常快,佢每一次演繹方式都不同,而且好搞笑,最後一次我都忍唔住爆笑咗出嚟。」提到首次穿上制服進行拍攝工作,Judy感覺多了一份使命感︰「穿上制服時真係會覺得自己好似有份使命,就係要幫助人,而做任何事都會自然斯文啲。」

過往出產過不少「邦民女」全部都是深入民心,難免會被外界拿來比較,Judy笑言自己的身高是賣點︰「雖然身形上係有少少輸蝕,但亦可能因為咁,會令人更加記得我,其實咁多代嘅邦民女都畀人感覺好親切,反而我嘅聲線比較響亮,同埋有一邊酒粒,可能都會容易令人記得。」

對於理財的睇法,Judy坦言平時會向家人請教投資意見,自命是「慳妹」的她平時有儲錢習慣,亦計劃置業做業主︰「我都有計劃置業,所以一直有儲錢,會限住每個月嘅使費,而且好慶幸自己入行後得到唔不少品牌贊助,可以喺美容同衣服方面慳少少。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!