掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

老公批准 李思欣晒胸趷籮歎日光浴 __,李思欣,

李思欣享受日光浴。35歲藝人李思欣2011年下嫁范振鋒,多年來二人相當恩愛,十分幸福。雖然已貴為人妻,但她仍積極工作。她日前到了菲律賓工作,還偷得浮生 ...


李思欣享受日光浴。


35歲藝人李思欣2011年下嫁范振鋒,多年來二人相當恩愛,十分幸福。雖然已貴為人妻,但她仍積極工作。她日前到了菲律賓工作,還偷得浮生在酒店游池暢泳。穿上白色泳衣的她一副悠然自得的樣子在泳池邊享受日光浴,見她不經意地晒胸趷籮,展示纖腰和美好身段,美態盡現,散發出一股青春熱,她留言:「菲律賓工作過後當然要享受一下日光浴。」

李思欣接受東網訪問時指菲律賓又好陽光又熱,她謂:「難得出Trip,又難得老公(范振鋒)批准,梗係着吓泳衣因為時間唔多,老公要趕住返嚟香港做嘢,所以我都係喺做完嘢嗰日游咗一陣水。」李思欣坦言今次是第二次到菲律賓,對上一次是到賭場剪綵,問有否出外逛逛時,她說:「冇呀!一來真係冇時間,二來間酒店好靚,裏面乜都有齊,我哋做咗Spa,又喺酒店食咗好多美食,嗰度啲海鮮好靚,啲蟹又好新鮮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!