掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

男人的浪漫!吳尊劉畊宏湊住仔女約會 __,吳尊,

如果個個爸爸都係咁,做媽媽就歎喇。內地真人騷《爸爸去哪兒》系列大受歡迎,去年已經播到第5季,當時邀請咗台灣男星吳尊、男星陳小春、內地男星劉畊宏等帶同子 ...


如果個個爸爸都係咁,做媽媽就歎喇。


內地真人騷《爸爸去哪兒》系列大受歡迎,去年已經播到第5季,當時邀請咗台灣男星吳尊、男星陳小春、內地男星劉畊宏等帶同子女參加,除咗父愛氾濫嘅幾位型爸成功俘虜一眾女網民外,佢哋嘅萌爆子女亦深受網民愛戴。

原來呢班型爸私下會相約出來相聚,唔好以為佢哋撇甩老婆、仔女享受「男人的浪漫」,反而帶埋自己嘅小朋友出來親子gathering,認真廿四孝爸爸!見到吳尊、劉畊宏、董力等有出席,當中吳尊同劉畊宏分別將聚會相放上微博同網民分享,吳尊留言:「這一趟來上海太棒了......小朋友要聚在一起真不容易......Nei Nei沒幾天都要煩我已經煩幾個月了。這次是女隊,最大要求下次是男隊,爸爸去哪兒真的是一個大家庭。」而劉畊宏亦留言透露本來想視像未能出席嘅嗯哼同碧玉,不過玩得太忘形唔記得咗:「孩子們開心的相聚..爸爸們也開心的聚會......未來我們這跨季爸爸們還要帶孩子再聚,爸爸們持續約起來!昨天本想讓她們視訊嗯哼跟碧玉..玩忘了。可惜這次..Max.....沒有遇見他的小夥伴!還有......我找到了上海鬥牛小夥伴董力」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!