網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月4日 星期三

友誼萬歲!黃宗澤吳卓羲拍網劇重拾兄弟情 __,吳卓羲,黃宗澤,

黃宗澤(左)同吳卓羲雖然係同一時期嘅靚仔演員,不過二人就極少合作。型男黃宗澤(Bosco)與吳卓羲(Ron)是同一時期的靚仔演員,但原來二人少有合作, ...


黃宗澤(左)同吳卓羲雖然係同一時期嘅靚仔演員,不過二人就極少合作。


型男黃宗澤(Bosco)與吳卓羲(Ron)是同一時期的靚仔演員,但原來二人少有合作,2003年拍過劇集至今,至少有14年沒有機會遇上對方,到各自離開無綫的今日,才在網劇演兄弟。吳卓羲笑言難得借網劇四個月的拍攝時間,終於與黃宗澤補回缺失多年的感情!

早年先後離巢無綫後,去年在邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》再次聚頭,飾演同父異母兄弟檔,有大量對手戲。講到促成今次合作,除了邵氏高層樂易玲外,兩子都笑指前輩苗僑偉有號召力,Ron笑說:「叫三哥(苗僑偉)收平啲!佢收太貴喇,幾乎係成套劇嘅預算。每次一爆,導演都擰晒頭話又超支喇!(期望再同香港觀眾見面?)都想套劇有機會喺TVB播,如果佢哋唔播,可能就填唔番三哥條數。」

冇晒朋友

講到Bosco在內地發展不錯,他笑說:「點都唔夠三哥嚟!我哋都係嚟配合佢咋!(內地拍攝好唔同?)生活上、拍攝同文化上都有唔同,大陸拍都有佢好處,因為個人長時間喺外地,拍起嚟專注啲,因為冇晒朋友,拍完就返房睇劇本喇。」

一齊食飯感情好

回頭數起二人真正有對手戲的作品,已是2003年的電視劇集《英雄‧刀‧少年》,Ron笑言二人在TVB時一直錯過對方:「我哋出道到依家缺失咗嘅感情,喺呢部戲拍攝嗰3、4個月拎番晒,所以我哋開工時感情特別好,一齊食飯,諗番當時大家剛剛開始拍電視劇時,同依家真係好唔同,理解能力、演出反應,都係長大咗。」不少網友經常「集氣」望能湊齊「奧運六星」再合作,Ron笑說:「我好似有份搞事,有次見到粉絲將我哋嘅相組合埋一齊,我睇住張相都有感而發,就甫文話希望有一日一齊拍一部作品,其實一齊拍幾乎冇可能,或者各有各拍再組合埋一齊」

服裝:AMI Paris@ITHK

鞋履:Giuseppe Zanotti


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!