網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月14日 星期六

體會人情冷暖!寶珮如車禍毁容諗過尋死 __,寶珮如,

呢個難關真係唔易過。藝人寶珮如接受奇妙電視節目《是敢的》的訪問,大談處於艱難日子的心路歷程,以及如何在灰心喪志下,勇敢地重新振作,戰勝逆境。1999年 ...


呢個難關真係唔易過。


藝人寶珮如接受奇妙電視節目《是敢的》的訪問,大談處於艱難日子的心路歷程,以及如何在灰心喪志下,勇敢地重新振作,戰勝逆境。1999年,寶珮如於回家途中發生嚴重車禍,導致盤骨碎裂、面部毁容,令她不得不放棄演藝工作。七年來經歷大大小小的手術,她自言破相是她最大的致命傷:「因為我好貪靚,見到個蜈蚣咁嘅傷口我好傷心,手術後冇人敢畀鏡我睇。」為負擔昂貴的醫藥費,寶珮如經濟拮据,靠朋友借錢生活:「借錢如吞三尺劍,因為借完再借,我覺得好自卑,但係因為咁我體會到人情冷暖。」提到好友袁潔儀一直不離不棄,寶珮如感觸落淚:「當時佢同我講,佢有飯食,我就有飯食,每次提起都充滿感恩嘅眼淚。佢知我唔好意思開口借錢,佢自己主動畀我,我欠佢太多,我覺得佢係耶穌畀我嘅天使。」

老公鼓勵重投演藝事業

手術後寶珮如一度感到迷失,不斷用安眠藥麻醉自己:「當時男友若即若離,我又唔想再借錢度日,覺得自己冇力量再行落去,就收埋一堆安眠藥,想瞓一覺就算。」但幸好在信仰帶領下,寶珮如開始接受破相的自己,收拾心情重新投入社會。2011年,她與任職廉署的男友拍拖兩個月閃婚,亦因丈夫鼓勵,她決定重投演員之路:「係我老公見到《藍天白雲》招募新演員叫我去試吓,當時佢送我去到面試場地,我仲好忐忑入唔入去,但我諗起佢做咗咁多嘢,唔去好似對佢唔住。」最後她被選中獲得演出機會,更入圍角逐本年度金像獎最佳女配角。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!