網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

白色小背心 袁偉豪爆肌洗頭勁吸睛 __,袁偉豪,

呢個Look正唔正先?藝人袁偉豪(Ben)為維特健靈「維新烏絲素」拍攝新一輯電視及平面廣告,身材弗爆的他身背白色背心,晒「爆肌」洗頭場面,畫面相當吸睛 ...


呢個Look正唔正先?


藝人袁偉豪(Ben)為維特健靈「維新烏絲素」拍攝新一輯電視及平面廣告,身材弗爆的他身背白色背心,晒「爆肌」洗頭場面,畫面相當吸睛!身為演員的袁偉豪形象百變,早前在劇集戴假髮扮女人,古裝扮相亦不時要戴頭髮及剃頭,坦言對保養秀髮有壓力,他分享養髮之道說:「男人最擔心髮線、甩頭髮問題。我以前洗頭真係甩唔少頭髮,尤其拍劇需要唔同造型,成日要落好多定型水,拍古裝更要戴頭套,真係好傷頭髮㗎。所以我依家對護髮好有研究。」

身為暖男的阿Ben又指甩頭髮並不局限於男士,更提醒們女人亦要保護頭髮。經常在社交平台分享生活點滴的他,非常着重「好好建立自己的生活」,認為人要對生活有要求、要建立自己興趣、要食得健康、要用優質的護理產品,最重要是要好好愛惜自己。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!