網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月9日 星期一

預售不斷爆滿!古巨基獲送加場麵贈慶 __,古巨基,

基仔嘅個唱反應非常熱烈,預售全部爆滿!闊別紅館七年喇!古巨基(基仔)今年五月再踏紅館舉行《WE我們古巨基世界巡迴演唱會香港站特別版》,粉絲反應非常熱烈 ...


基仔嘅個唱反應非常熱烈,預售全部爆滿!


闊別紅館七年喇!古巨基(基仔)今年五月再踏紅館舉行《WE我們古巨基世界巡迴演唱會香港站特別版》,粉絲反應非常熱烈,日前的網上預售全部爆滿,公開發售加至四場,半日內又再次爆滿,英皇娛樂即宣布為基仔再度追加5月10日一場,並在本月16號公開發售,之前買不到飛的歌迷記得16號要盡早撲飛!

特製加場麵

基仔前晚宴請一班TVB的幕後人員,答謝他們為音樂特輯《古巨基初心再體驗》和《流行經典50年》的辛勞付出。英皇行政總裁許佩斯、英皇娛樂集團營運總裁霍汶希、演唱會部總監馮貽柏及一眾英皇同事均有出席慰勞宴,席間基仔最喜愛的「水煮魚」和「炸大腸」等菜上桌時,霍汶希說:「呢三味特登點畀你食嘅!炸大腸!祝你演唱會炸爆每一場!」英皇一班同事為慶祝基仔演唱會反應熱烈、二度加場,特製了《大紅大紫火辣水煮魚加場麵》來整蠱基仔,行政總裁許佩斯說:「呢個熱辣辣長壽麵,慶祝你場場售罄!」然後當大家叫基仔夾最喜愛的水煮魚時,就發現裏面的麵條愈夾愈長,基仔邊夾邊笑手腳亂:「喂,點解咁長?」坐基仔旁邊的Alex(馮貽柏)這時就突然拿出一個加場牌子插進水煮魚中說:「咁紅咁火辣就一定係加(長)場」然後一眾同事齊齊與他飲杯慶祝他演唱會大成功一加再加!加長兼夾極都唔斷的《加場麵》令基仔又意外又開心。

古太英勇頂酒

期間經理人霍汶希叫基仔乾杯,但基仔就望住坐去另一圍的古太,不停話:「以茶代酒」、「問過老婆先,應該唔畀飲…」場面十分搞笑,古太聞言即說:「真係唔好飲呀!聽日又要拍嘢會水腫!」然後古太突然很英勇地站起來說:「我幫佢頂我飲!」Mani見古太咁勇,即上前叫她一乾再乾,三杯啤酒落肚,古太似乎不勝酒力開始醉,愛妻心切的基仔即臉色大變,叫Mani不要再灌古太。

多謝歌迷支持

問基仔二度加場的感受?他表示想不到同事這樣有心思地為他慶祝,因此感到十分開心:「二度加場當然開心好多謝歌迷支持,買唔到飛嘅歌迷,16號要盡快撲飛,為咗答謝大家、我會盡力做好個騷。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!