掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

影合照即彈開 王灝兒同男友前後腳現身 __,

點解咁避忌嘅?歌手王灝兒(JW)帶同男友葉韋彤(Tarzan)出席好友「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)及其未婚妻「生煎皇后」江若琳(Elanne)的麵 ...


點解咁避忌嘅?


歌手王灝兒(JW)帶同男友葉韋彤(Tarzan)出席好友「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)及其未婚妻「生煎皇后」江若琳(Elanne)的麵館開張。二人前後腳入餐廳,當記者要求合照時,他們即時隔開幾丈遠,最後Tarzan更搞笑與吳日言「錯配」合照。

當JW受訪時,Tarzan即時「彈開」,貫徹撇低女友作風,令JW笑話:「又唔係佢做訪問,遲啲同佢會合番。」談到之前被影到二人現身商場,JW依偎着男友行街時,男友肉緊將她擁入懷,更「攝」於胳肋底,JW冧爆話:「佢胳肋底好香,拍拖都係咁㗎好正常,我又細粒喎,其實嗰日係買家姐嘅生日禮物,我都發現有人影我哋。」

講到前老闆黎明(Leon)剛榮升爸爸,誕下「天王B」,問到可有Send Message給Leon祝賀?JW就話:「啱啱去完旅行先知,戥佢好開心,但就未搵佢,我諗佢依家都需要啲空間去處理,隔一陣先搵,同埋佢嘅BB一定好靚,最緊要健康!(會唔會買禮物探B?)遲啲先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!