掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

飛日本睇安室 楊丞琳追星激動爆喊 __,安室,楊丞琳,安室奈美惠,

估唔到Rainie咁激動……日本樂壇天后安室奈美惠即將喺9月16日正式引退,唔少樂迷為咗見偶像一面,都紛紛搶飛去睇佢最後一個巡迴演唱會,而台灣歌手楊丞 ...


估唔到Rainie咁激動……


日本樂壇天后安室奈美惠即將喺9月16日正式引退,唔少樂迷為咗見偶像一面,都紛紛搶飛去睇佢最後一個巡迴演唱會,而台灣歌手楊丞琳(Rainie)亦都唔例外,日前佢曾經喺社交網提過自己做咗一個好瘋狂嘅行為,當時唔少粉絲都好好奇佢到底做咗啲咩事。Rainie尋晚就喺社交網甫出一張大頭自拍,明顯見佢雙眼腫腫,似乎喊過嚟!

Rainie透露佢嘅瘋狂行為其實係飛咗去大阪睇安室嘅演唱會,仲自爆沒開場就已經爆喊,睇嚟Rainie真係好唔捨得安室引退呀!Rainie留言:「還沒開演 我就大哭了。這是我最後一次看安室奈美惠的演唱會,超捨不得。真的好激動、好感動,心情好複雜。我的瘋狂,就是跑到大阪追星。以往都是在台北小巨蛋觀賞她的演出,但今年她來台北的時間我自己在廣州開唱 巧合的錯過了,所以無論如何都要在其他城市支持她。因為,她是我的青春。#青春住了安室奈美惠#amuronamie #安室奈美惠#25週年#引退演唱會」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!