掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

男人操刀火辣泳照!李璧琦爆脫咗毛冇嘢睇 __,李璧琦,

嗰輯泳衣相係男友人定男朋友操刀先?藝人李璧琦於尖沙咀出席《三個女人一個「因」》的宣傳活動,早前她在社交網站貼出自己一幅火辣泳衣照,談到泳衣照引起熱論, ...


嗰輯泳衣相係男友人定男朋友操刀先?


藝人李璧琦於尖沙咀出席《三個女人一個「因」》的宣傳活動,早前她在社交網站貼出自己一幅火辣泳衣照,談到泳衣照引起熱論,她直言想不到:「我哋去咗新加坡嘅民丹島,咁啱嗰排有船漏油,有警告叫人唔好落水,所以成個沙灘都冇人,咁冇人就即刻衝落去玩,影好多靚相!(幫你影相嘅人係男定女?)男仔啦。(有冇流鼻血?)有少少focus唔到囉,嗰日天氣好好,影相好靚!」

談到李璧琦以超高叉的泳衣示人,有網民覺得奇怪,她說:「以前做model嗰陣都行好多泳衣騷,所以我都做咗laser(脫毛),唔會有其他嘢見到!」被問到可會再想行泳衣騷?她謂:「想呀,一向都鍾意!」又指目前正在操弗身材,透露即將會為客戶拍攝一輯性感健康照,屬收身廣告。至於問到尺度可會更大?她直言會。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!