掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

馬田因觀眾期望難享受拍劇 班尼狄:好可悲 __,

班尼狄(左)直言馬田的言論可悲。在劇集《新福爾摩斯》(SherlockHolmes)中飾演「華生」一角的英國男星馬田費曼(MartinFreeman) ...


班尼狄(左)直言馬田的言論可悲。


在劇集《新福爾摩斯》(Sherlock Holmes)中飾演「華生」一角的英國男星馬田費曼(Martin Freeman)早前表示,第5季可能難以成事,明言觀眾期望太高,令他拍攝時已不再感到有趣及享受。班尼狄甘巴貝治(Benedict Cumberbatch)近日直言不太同意「華生」馬田的說法,更表示如果粉絲期望令他唔想面對現實,感覺好可悲:「因為期望?我唔知,我亦唔需要同意。」班尼狄言論一出,即被外媒翻炒二人唔多妥的傳聞,二人雖然合作6年,不過一直有傳關係只限於工作,兩男私下未有聯絡,亦無意欲拍第5季,雖然雙方開工時好專業亦好有禮貌,不過事實上唔係大家期待,合作6年感情好好的關係!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!