掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

靠婚外情翻生!唐文龍搞網上零售生意 __,唐文龍,

唐文龍演婚外情角色惹嚟極大回響。藝人唐文龍於新片飾演表面慈祥,但亦有狠辣一面的黑道大哥,與內地藝人唐瑞雪及歌手周國賢有不少對手戲。演婚外情回響大早前唐 ...


唐文龍演婚外情角色惹嚟極大回響。


藝人唐文龍於新片飾演表面慈祥,但亦有狠辣一面的黑道大哥,與內地藝人唐瑞雪及歌手周國賢有不少對手戲。

演婚外情回響大

早前唐文龍重回無綫拍攝劇集《溏心風暴3》而人氣急升,自爆透露無綫最近再次找他拍劇,不過只屬於初步階段,未能透露太多詳情。至於多年來未有拍無綫劇,今次一擊即中人氣大增,他坦言回響大得令他吃驚:「出街真係會畀人鬧,但係轉頭就話要同我影相,其實邊個會想演婚外情呢啲角色,但係冇諗過回響咁大。」更指《溏3》劇為他帶來前前後後六十多個訪問。

夾份搞生意

唐文龍陸續洽談新的電影工作之外,他表示最近忙於為生意開會,與曾傳出同性緋聞的劉永健合作搞日本餐廳之餘,又與洪天明、曹永廉等開網上平台作零售,他笑謂:「最近冇咁忙就落手落腳開會、傾新方向,始終自己生意要親力親為去做。」

服裝:火龍仔

場地:Cookology

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!