網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月4日 星期三

周秀娜徹底搣甩𡃁模味:我係演員! __,𡃁模,周秀娜,

真心好叻女!入行十年的周秀娜(Chrissie)早前憑電影《29+1》首度獲得金像獎「最佳女主角」提名,早前她接受專訪,談到收到消息的一刻,先呆後喜, ...


真心好叻女!


入行十年的周秀娜(Chrissie)早前憑電影《29+1》首度獲得金像獎「最佳女主角」提名,早前她接受專訪,談到收到消息的一刻,先呆後喜,她謂:「第一個反應呆咗,之後覺得好似有好多馬匹係個心度奔騰緊,但又要按捺住,因為咁啱坐緊車,唔想嚇親司機哥哥。」

入圍消息傳出後,Chrissie收到大量恭喜留言,當中一班認識十多年的好朋友的留言,令她感受最深,更一度觸動到她哭了起來,Chrissie謂:「呢班朋友陪住我成長,咁多年我有電影上都會叫佢哋去睇畀意見我,佢哋知道我入圍仲開心過我,其中一句『見到妳咁多年不斷嘅努力』……」說到此處,周秀娜亦登時眼濕濕,之後續說:「呢句說話令我即刻喊,入行咁多年,我明白到能夠得到別人嘅認同,係一件非常艱辛嘅事,如今我終於可以達成夢想,得到觀眾嘅認同,我終於可以大聲講一句「我係演員!」而唔需要心虛。」

今年金像獎影后之爭,相當激烈,Chrissie面對已是影后級數的毛舜筠、周迅、張艾嘉以及剛獲電影評論學會最佳女演員的鄧麗欣,Chrissie大讚位位都是好演員,她謂:「我本身好喜歡毛舜筠同周迅,張艾嘉演戲好叻仲做埋導演,都係一個好好嘅榜樣,至於鄧麗欣,我同佢合作過,當時已經知道佢為部戲下咗好多苦功,之前佢攞評論學會影后,我都第一時間恭喜佢,覺得佢實至名歸!」周秀娜直言今次能夠同一班好戲之人一齊入圍,已經覺得自己「贏咗」,能否得獎,她不會多想亦不會畀壓力自己,只會繼續努力,希望拍到更多讓觀眾喜歡電影。

場地提供:Oyster Manner(Barry@relaxdearhk)

Stylist:Harry Lam

Wardrobe:Versace

Hair:Amber Tse@Queens Private I

Make up:NatalieSoo.Ki@ndnco.co


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!