掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

盧凱彤淨係識做音樂:做老闆好攰! __,盧凱彤,

只要有實力,實會有好發展~歌手盧凱彤(Ellen)加盟環球唱片旗下的BraveMusic,日前Ellen接受電台訪問,講到今次放棄做獨立歌手再簽約新公 ...


只要有實力,實會有好發展~


歌手盧凱彤(Ellen)加盟環球唱片旗下的Brave Music,日前Ellen接受電台訪問,講到今次放棄做獨立歌手再簽約新公司,原來早在三年前環球已經想簽Ellen,問到為何當時拒絕?Ellen表示:「拒絕嘅原因係未試過自己做音樂,唔甘心囉。(點解3年後又接受?)因為試過做老闆,好辛苦、好攰,同埋我唔想再用呢個速度去做歌,但有公司佢催促我,我就會快啲做到歌,所以依家首新歌《荒原》,等我自己做嘅話,可能年幾兩年先出到。」

至於Ellen亦自言非一個好老闆,因她只懂做音樂,其他的如人事、行政及數目上的事都不夠精明。講到成為新公司的「一姐」?Ellen表示:「唔覺得係,我都入行15年,踏入16年,自己想乜都試下,唔想再規限自己。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!