掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

【恐怖!慎入!】黃宗澤扮女人晒冷 __,黃宗澤,

【恐怖!慎入!】黃宗澤扮女人晒冷一向以型見稱嘅黃宗澤(Bosco),唔好以為佢只係sellcool嘅一面呀,其實佢都係一個好玩嘅人,就以今日為例,佢一 ...


  • 【恐怖!慎入!】黃宗澤扮女人晒冷


  • 一向以型見稱嘅黃宗澤(Bosco),唔好以為佢只係sell cool嘅一面呀,其實佢都係一個好玩嘅人,就以今日為例,佢一次過喺ig上載咗五、六張歷年來扮過女人嘅艷照,張張都有唔同驚嚇度,扮女人都要講feel,睇完Bosco呢幾張扮女人相,真係差啲連隔夜飯都嘔番出嚟,睇嚟,Bosco都係太Man,冇乜女性美態,佢仲問網民:「上一次問的係軍裝,今次問係女裝!多年來我穿過的女裝,你哋最喜歡哪一套?」睇完後,唔知班網民會點答佢呢?

    Bosco呢個化晒妝但又有鬚根嘅女人look,見到都想反胃。

    Bosco扮空姐,你又點睇?

    天呀!白色魚網襪,加埋Bosco個怕醜樣,問你(嚇)死未?

    Bosco玩皮服,扮女警,一啲都唔性感!

    Bosco扮清純少女,難得三哥可以忍到笑。

    Bosco呢個師奶頭,可能係最順眼嘅一個女人look!

    鍾意就快D Share啦!