掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

終於得償所願 姬赫遜宣布懷孕佗女 __,

姬與男友宣布將為人父母。現年38歲的荷里活著名女星姬赫遜(KateHudson)昨日在社交網Instagram宣布第三度懷孕。與兩名前度先後育有兩名1 ...


姬與男友宣布將為人父母。


現年38歲的荷里活著名女星姬赫遜(Kate Hudson)昨日在社交網Instagram宣布第三度懷孕。

與兩名前度先後育有兩名14歲及6歲兒子的姬用別開新面的拍片方式宣布懷孕及BB性別,片段中身穿一身白裙的姬與三名家人一同拎住黑色大氣球,然後用針拮爆氣球,其中姬與抽男友Danny Fujikawa的氣球就飛出多4個細少的粉紅色(代表女嬰)氣球,得知今胎生女之後,家人及姬興奮到不停歡呼,而姬更唔理大住個肚開心到跳起!而終於生女的姬就留言說:「驚喜!!!如果你之前諗緊我點解喺我社交頻道冇晒影,那就因為從未如此不適過!佗過咁多次以來首次頭三個月佗得咁唔舒服。如果你見過我外出時微笑及扮到所有嘢好好...我其實就係講緊大話!」

姬赫遜與Danny認識多年,直到去年二人開始拍拖。查實上星期姬接受訪問時都表示想同男友組織家庭,指自己仲想生,仲話如果係生女就好好玩。看來今次姬終於得償所願!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!